
6 din 10 români care își fac abonament la centrele sau la cluburile sportive sunt bărbați, iar scopul lor este să își crească masa musculară (65%). Femeile, în schimb, își doresc să slăbească (69%).
Conform datelor obținute de ESX, aplicația românească care oferă acces la sute de centre sportive din aproximativ 100 de localități din țară, există un aflux mare de clienți după sărbători, iar activitățile lor preferate, pe lângă fitness, sunt cycling, pilates, yoga, box, tenis, dans. Când vremea se încălzește, în programul persoanelor care iubesc mișcarea își fac loc și activitățile în aer liber, cum ar fi alergatul, drumețiile sau plimbările mai lungi.
”În acest an, creșterea numărului de abonamente în rețeaua noastră a fost una importantă dacă e să comparăm cu anii anteriori. În ianuarie procentul de adopție al clientului nou este semnificativ mai mare decât în celelalte luni ale anului. Astfel, s-au achiziționat cu 50% mai multe abonamente la centrele sportive partenere ESX.
În ultimele 18 luni, business-ul a crescut de 10 ori, putem observa așadar că începutul anului și noua lege prin care abonamentele la sală de fitness au devenit neimpozabile, au influențat semnificativ comportamentul oamenilor în ceea ce privește interesul pentru sport. Este evident că românii își doresc din ce în ce mai mult să ducă un stil de viață sănătos și activ”, a precizat Andrei Trofin, CEO și fondator al ESX.